så går det när man pratar ärligt med kunderna.


Mot alla mina kunder på salongen är jag väldigt öppenhjärtad om mitt liv och mina tankar kring allt..
Så har berättat för några nu inför valet att jag inte skulle rösta.

Under torsdagen ringde en människa från Falu Kuriren.
(första tanken som slog mig va väll angående nån annons, då brukar man bara få lootsa dom vidare till cheferna.)
Men det va mig dom sökte.

För dom letade efter någon som inte skulle rösta. Dom hade gjort nå utfrågning bland politikerna hur man skulle få dom som inte rösta att just göra det. Så dom tyckte det skulle vara intressant att ha en liten intervju med en som just inte ska rösta.
Då hade dom hört att jag inte skulle rösta från någon kund jag haft.

Journalisten och en fotograf var till salongen på torsdag och intervjuade mig. 
Det kom med i dagens tidning (lördag).
Kom också upp under dagen på www.dt.se som inlägg nr 1. Har fallit ner lite nu när nya saker kommit upp. Det har blivit några kommentarer till det också. Både folk som tycker negativt och positivt . Som det ska vara.
Här är länken till artikeln. http://www.dt.se/val2010/article749063.ece

Kommentarer
Postat av: Oscar

lägg ner med fickpingisen och dra dig ur soffan och gå å rösta på söndag XD hahahahahahahaha

2010-09-24 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0