on the road. bad things happen.

Föreläsningen va helt klart bra. Allt känns lite lättare idag.
Även fast jag fick lov o bli bogserad hem till falun igår.
Tur man har några snälla bekanta.. Det va Jennie från salongen och hennes sambo Erik som kom mig till undsättning.  Dom borde ha en varsin mantel idag som bevis på deras snällhet.
Så ett stort tack till dom.
http://www.creadiiem.blogspot.com/ <--- hennes blogg

Hoppas det blir en lösning på det som inte är allt för dyrt.
Ingen aning va som kan vara felet. Men visst jag kan inget om bilar.
Men när bilen små hackar när det bara är tomgång så vågar jag då inte köra.

Har en annan bekant som ska komma förbi idag o kolla om han förstår problemet.
Annars blir det till nån riktigt dyr märkesverkstad. (härligt, så man får gåshud)



Annars kan det nog tänkas att jag klickar hem dom här skorna.


Jag är även sugen att beställa mig några nya shortor. jag länkade några till min lillebror från en sida han e beroende av. Hans kommentar va om jag skulle byta stil =P

Kommentarer
Postat av: Denisa

haha visst äre :P Hur går det med bilen?



Kul att du börjat blogga igen!

2010-09-09 @ 15:00:09
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Lotta

Snygga skor, dom skulle min Rasmus gilla :)

Lycka till med bilen, hoppas du inte behöver lämna den till en bilfirma, då kan det bli riktigt dyrt.

2010-09-09 @ 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0