kort resume helgen.

Va härligt det är att jobba på salongen när man är där som ensam frisör.
Vet inte varför jag känner så. Men jag trivs med det.
Jennie har varit hemma och sjuk sedan tisdag och Lina har varit i borlänge idag. (tror jag)

Helgen gick då på som den skulle. Med lite mer händelser än mina vanliga helger.
Lördag börjades med en färd till borlänge och kattutställning.
En av fars katter var där och ställdes ut och så har jag en kund som också ställer ut.
Det fanns några missar man skulle velat kidnappa med sig hem må jag säga.
Vart lite sugen att testa ställa ut Daisy nått. Men får se om det blir nått sånt nån gång.

Efter det vart det o mysa i soffan och se dom 2 nyaste avsnitten från Oth .
Satt med tårar i ögonen.

Men mot kvällen var jag iväg bjuden på förfest hos en trevlig liten kund jag hade i onsdags.
Första gången jag klippte tösen. Hon skulle ut me sina vänner/jobbar kompisar för hon fyllde 24 idag.
Så för andra gången sen sommaren börajde fick jag i mig lite alkohol.
Hade mig riktigt trevligt i den lilla ettan där. Med discobelysning neonlampa strobboskåp och rökmaskin.

Och för att visa min tacksamhet att jag fick komma och en liten födelsedagspresent fixa jag med två produkter jag trodde hon skulle gilla. :)

Söndag gick i det lugna tecknet.. Soffan serier/xbox360 med godis.. Hämta bilen och lite innebandy på kvällen.


Jag är så galet sugen på att beställa kläder.... Man måste ju beställa nått varje månad tycker jag =D
Men nu måste jag ju fixa motorvärmare till bilen. Så måste kolla över kostnaderna till det först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0