idag föreläsning.

Idag efter jobbet ska jag skynda mig iväg till borlänge..
Måste hem under dagen o hämta bilen. Så jag hinner även om jag skulle bli sen på sista kunden jag har inbokad.

Den föreläsning jag ska på är med Mia törnblom.

Och såklart handlar föreläsning om Självkänsla.


Annars då.. Jag håller på o blir mer sugen att skaffa hund för varje dag som går..
Och bestämt mig för att om jag nu ska ha hund ska jag ha en border collie.
Har hittat lite olika grenar jag skulle vilja tävla med den i också.

Mor tycker dock inte jag ska skaffa hund. för att dom tar för mycket tid och att jag är för snäll..

Grannarna här som äger TM trafikskola har skaffat sig en liten vovve. Så galet söt och liten.
9 veckor gamal tror jag den var. Här är även en länk till ägarinnan Monicas blogg.



Sen så kanske jag är påväg ner iväg på en airbrush kurs.. Ska maila dom idag och se om man får dela upp betalningen lite för den kostar 4000kr för en tvådagars. Och med bensin o boende blir det ju en liten kostnad.

Spec när jag även måste se till o fixa motorvärmare på bilen.

Kommentarer
Postat av: Denisa

Var föreläsningen bra?



Nu har jag en ny blogg ;)

2010-09-07 @ 20:34:07
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0