Hemma och är förkyld. och lever på te med honing.

Sitter här sen söndagskväll och har en förkylning som dragit ner mig helt.
Inga krafter och hade velat slippa min näsa just nu.
Ska vara hemma från jobbet imorn. Vill inte stå o snora folk i nacken.
Så jag kurerar mig hemma med Te med massa honing.
Film nu snart.. Stomp the yard 2 tror jag faktist.

 

Annars får vi se hur denna vecka gå. Ska lämna in bilen på onsdag och hoppas på en billig lösning.



Fick även en länk skickad till mig i helgen till en blogg. Där en kille var less på sin vanliga tråkiga vita vägg.
och inspererat av filmen Kick ass målade han om.
Länken till bloggen här också. Ni får gå in där för bättre bilder och så. Vill ju vara lite skysst och inte ladda upp hans bilder.

http://bokkei.blogg.se/2010/august/projekt-vagg.html

Tycker det vart coolt.. Jag har alltid som liten velat haft väggar fulla med vapen. Varje gång jag sett en film där dom haft så har jag drömt mig bort.. Typ scenen i boondock saints
När jag googla efter bild på det rummet hitta jag en kille inspererat av boondock saints filmen.
Som har gått steget längre än att måla. Air soft vapen.


Kommentarer
Postat av: Denisa

haha röstar man kan inte klaga sen heller! Att kunna rösta i sitt land är inte alltid självklart. Du borde ta chansen att tycka!

2010-09-16 @ 15:38:10
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: madde

alltså det där är ju ett sjukt behov att vilja ha vapen på väggen: P

2010-09-20 @ 19:51:00
Postat av: Mia

Kul att du gillar våran vägg. Du får låna hur mycket bilder du vill ^^



(Jag är btw inte en kille, är rätt säker på att jag är tjej. På bilderna är det dock min man som hjälper till och målar)

2010-12-01 @ 23:16:57
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0