måndag med lite klädbeställningar.

Lugn måndag på jobbet idag..
Så jag har födrivit lite tid med att beställa mig lite kläder.


Från http://amp-street.com/ Dom här tre tshirtsen.

Från stayhard.se den här härliga mjukiströjan.

 

Skulle velat hitta mig nå skyssta nya jeans också. Hittade mig ett par på stayhard som jag verkligen gillade dock fanns dom inte i den storleken jag behöver.
Tycker det är så jävla tråkigt att det är så mycket par standardjeans som finns. Alla ser så jävla lika ut.

 

Vill ha mig ett skysst par loosefitjeans. med nå skyssta slitninigar. Gärna några andra sömmar. Inte sånna som går rakt vågrätt över på benet. Tycker det är så gräsligt fult. Har mig nått par där hemma och fattar då inte vad jag tänkte på när köpt dom. 
Älskar dom jeansen jag har nu från levi.com. Men skulle ju behövt nått mer par.

 

Sen får jag väll se på slutet av månaden om jag har råd o beställa dom skorna jag länkade  förut här på bloggen.
Riktigt sugen. Men måste ju överleva månaden.

 


 

Helgens lilla HUMOR.

Kom under lördag kvällen i sms format. Ett oväntat sådant.
Fick ett sms från en tjej jag träffade/umgicks/date'ade för cirkus en månad sedan.
Hon undra om jag kunde skjussa henne.
Jag frågade vad hon skulle göra där.
Hon skulle till sin pojkvän.


Visst snäll som jag är så skjussa jag henne. När vi slutade träffades o så hade vi fortfarande bra relation till varandra. Så jag hade inge problem med det och jag hade inget annat för mig.


Men ni måste hålla med att lite humor är det ju med hela grejen att fråga skjuss till sin nuvarande av den förra?


Kommentarer
Postat av: Denisa

Shit pommes vad kläder du beställer ;)

2010-10-04 @ 16:30:35
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Denisa

gulligt :- ) det får man väl göra då I guess

2010-10-04 @ 17:16:43
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Harmony

Henke du är bäst och sötast

2010-10-12 @ 14:16:01
Postat av: x-tramorsan

Jag skulle inte kalla det humor däremot att bli utnyttjad för att man är snäll för du fick väl knappast bet för resan eller gentjänst?Man ska inte vara för snäll Henke!Kunde jag lära mig säga nej kan du också! <3

2010-10-12 @ 20:39:48
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-12 @ 21:14:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hoppas du får en fin kväll!:)

2010-10-12 @ 21:15:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0