Lugn stund denna torsdag på jobbet.

Så jag sitter här med en av mina sista påsar av mitt Peach/mango te. (med lite honing i.)

och surrar me Harmony på skype.. En underbar människa som jag stiftade bekantskap med under den tiden Cs va en stor del av ens liv. Dvs högstadiet/gymnasiet.
Han bor nere i malmö just nu med sin dam och verkar jobba som ett djur.
Jag har aldrig träffat han på riktigt men det känns som om man känt han hela livet. Så lätt o surra med. Man har alltid ett leende i hela ansiktet när man pratar me han.

Om det är någon som jag har stiftat bekantskap med på internet och vill träffa är det han.
Vi har flera gånger pratat om att göra det men det har än så länge inte blivit av.

Men nån gång ska det bli av lätt.

Det är lite galet hur man kan klicka så lätt med en människa att prata o umgås med. Visst vi har bara umgåtts på internet i olika spel och så. Men ändå tror vi skulle ha hur kul som hellst i det verkliga livet med. Därför det måste bli av.


Vill bara hem idag och fortsätta spela black ops som släpptes i tisdags. Blir nog en xbox360 gaming helg efter jobbet imorn.
Black ops är ur serien Call of duty som är ett FPS (first person shooter) spel.
Jag har själv inte än testat kampanjen . Jag sitter mest och spelar online mot folk världen runt.
Men kampanjen verkar inte vara den lättaste heller.. Här kommer ett utdrag från det bror skrev nyss på msn .

JImpa. säger:
cp spel!
för svårt, vägra sänka svårighetsgraden
men ett ställe ja fan inte kommer förbi
L! säger:
haah
JImpa. säger:
skjuter en från alla håll o kanter
oftast klagar man juh på att nya spel e för enkla men icke detta   call of duty kan dom

Kommentarer
Postat av: idah

jag har 2 kompisar som bor övre norslund :) men nu är jag hos en polare som bor vid polishuset och ska sova här :) tror hon går samma frisörskola som du gick på tidigare?

2010-11-11 @ 19:36:40
URL: http://emilssonidah.blogg.se/
Postat av: idah

Ah :) Tills imorgon. Ska bara vara testdocka! men kommer troligen igen nästa vecka och ska vara testdocka redan då igen :p

2010-11-11 @ 22:05:34
URL: http://emilssonidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0