Lite fundering.

Såg nått på tv här om dagen.. Tror det va på tv iallafall.
En mening dom sa har fastnat i mitt huvud ända sedan dess.

Som singel hur mycket tid lägger man ner per dag med att tänka att man vill träffa någon?

Hur mycket är hälsosamt?
Visst kan det mycket bero på hur man är som person.. Vissa tycker ju att man "lever livet" när är singel.
Sen har vi dom som mig som verkligen inte gillar o vara själv.
Vågar inte tänka på hur mycket av tankarna på en dag som kan förknippas med det.

Hur kräsen får man vara i sökandet på sin partner? Många skulle nog säga att jag är rejält kräsen.
Men jag tror ändå att även om man har mycket saker som man tycker är viktigt så spelar det nog ändå ingen roll när man träffar den det känns rätt med.

Det finns ju saker som påverkar hur mycket man tänker på det också. Tex
Så känner jag mig lite efter i livet om man jämnför med Jennie min salongschef måste jag erkänna. Jag avundas hennes liv. 
Hon är 3 år yngre än mig. varit tillsammans med sin kille Erik i nu 5 år? (tror jag). Dom verkar ha värsta trygga och mysiga förhållandet. Förlovade, köpt radhus och har en liten knod på väg.
Så jag känner mig lite efter. Jag bor med min katt i en stad jag inte ens vet om jag vill vara kvar i. I en lägenhet jag hellst inte skulle bo kvar i.

Men visst mycker handlar ju om vilken bild man har av sig själv och sitt liv.
och det är ju bara jag som kan påverka det. Det vet jag.



Helgen gjorde jag inte så mycket. Enda som är värt o nämna är väll att jag var o tände ljus för mormor och morfar på minneslundan på Skogskyrkogården.
Packade på mig med kläder och daisy och begav mig dit vid halv ett tiden på natten.
Fick även med mig en liten kompis tös som aldrig hade varit nånsin o tänt ljus på en kyrkogård.
Så hon fick hänga på mig o titta på det vackra som är när hela kyrkogården är full av tända ljus.





Kommentarer
Postat av: Tösen

kyrkogårdsturen gillades skarpt, mkt häftigt!

2010-11-08 @ 20:25:42
Postat av: Idah| Extremsport-pluggande tjej i norge

Vissa har tur med livet!

2010-11-11 @ 13:17:39
URL: http://emilssonidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0