Junior min. Den bäste.

Idag är det väldigt få som kan mäta sig med min Junior.
Årets hjälte för mig.
Ställer upp för en när man hamnar i knipa.



Det visade sig att jag fick lov o byta 2 st däck.. Så den inte skulle dra olika. Med en nota som stannade på
4600.
Var in på stan och kollade kontot. 2731kr kvar denna månad. Och visste att jag hade 1400 på sparkontot.
Dvs 4100 kr..  Sen hade jag för mig att jag hade lite kontant pengar hemma. Så det skulle nog lösa sig men knapert skulle det bli.
Och hur jag skulle överleva månaden har jag ingen aning om..

Tankarna fanns att jag kunde få låna lite pengar av Junior då för han hade sagt till mor tidigare att han kunde låna ut pengarna för motorvärmaren till mig iställe för henne. Som jag nu ska fixa på fredag.
Så jag kunde överleva. Men under dagen ringde mor som då hade pratat med Junior.
Hon hade fört över 7700 :- till mig 4700 från henne som jag får låna för motorvärmaren (som jag är så galet tacksam över att jag får låna och slippa avbetalning. Galet snäll mamma.) och 3000:- som jag får från Junior.

Va mamma sa menade han på att nästa gång kanske det är han som är i knipa med pengar eller något så ställer finns vi där för honom. Och nog är det så.

Så jag tackar junior jevligt mycket. Underbar känsla att man har en så snäll lillebror. Men nog ska vi se till så han får igen pengarna på nått sätt..
Och vad jag vet så ställer han då upp för alla vänner o så också..

Du är guld värd Junior.

Kommentarer
Postat av: Denisa

Jaså det har jag nog aldrig sett eller hört nånstans.. men låter snyggt haha! Jag rensar alltid direkt efter dom bajsat eller kissat för det är ju skönast för dom också.. men på natten är det ju skönt att slippa gå upp :)

2010-11-03 @ 19:38:19
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Elin Nordlander

Hejja Jr!

Ta hand om dig Henke!

2010-11-08 @ 00:19:02
URL: http://Lady. Bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0