mitt i matlagningen.

Tjo .. Är mitt uppi matlagningen... Jag håller på att göra mig lite fullkornpasta och köttfärsås.
och så toppar man det lite med pastakrydda och riven ost... mumma..

Bara jag som "råkar" tappa ner nån okokt spagettig på golvet för att jag vet att daisy gillar att leka med?


Allt verkar då gå på som vanligt iallafall.
Tvättat min bil för första gången... alltid en liten erfarenhet.. Ska ta med mig en diskborste nästa gång så jag kan skrubba lite med avfettningen på fälgarna.. fick inte bort all gammal skit från dom.
Andledningen varför jag tog och gjorde det va för att jag fick matdeprision för att subway hade stängt .. Än en gång för mig. Dåligt av dom..
Subway i borlänge är riktigt B... Kan inte ha uppet vettiga tider.. och dom håller då inte standarden med dom andra subway resturangerna.. Sen läget kunde dom inte placera det bättre?

helgen va bra med lugn
.. Håller på att vrål titta mig igenom Criminal Minds serien..

Annars då.. ?

 

Letar efter nya jeanse.. Men gett upp Faluns affärer.. Finns inga vettiga jeanse i dom för mig.
Hittade ett par på internet.. Dock efter en kort stund insåg det att det va samma modell och allt som det paret jag håller på att byta ut pga att dom gick sönder... men funderar att beställa dom ändå..

Gav mig ut lite idag i affärena i stan. Har länge funderat på att skaffa mig en vit huvtröja/huvjacka..
Nu när jag har daisy funkar ljusa kläder bättre än dom mörka pga hennes pälsfärg.

 

Hittade mig denna på jack and jones.

Nu ska jag ta och äta och se två criminal minds avsnitt.

Tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0