Måndag kväll

Sitter här och sammanfattar dagen i mina tankar.
Kände mig lite depp i morse som om allt va meningslöst..
Håret kändes också förjävligt.. sen tog jag o raka ena sidan på mig själv. Cirka 6-7 minuter innan min 3dje kund för dagen.

Jag har bestämt mig att bli blond igen nu. Förutom på den rakade sidan.

Klev just upp ur soffan legat och tittat på lite criminal minds. Snart har jag sett alla avsnitt som släppts än så länge..
Gud va jag gillar den serien.  Inne på den 5e säsongen.



Idag när jag kom hem hade jag fått ett Nallebud från www.nallebudet.se Bild nedan
Dock ingen aning om vem som har sänt det. Människan i fråga har inte skrivit nått namn.


Sen har jag ett litet tag letat efter nya jeans sen mina gamla favorit jeans slitits ut i grenen tack vare frisörstolens slitning i skrevet.!!!!! ( största minuset att vara frisör helt klart. )
Har letat lite efter samma modell också.. Äntligen hittade jag det. I rätt storlek o så. på Levi.com

Nu ska jag spela lite CoD Modern warfare 2 innan det e dax o lägga sig.. Seee ya

Kommentarer
Postat av: henrik/ laskeblask

Eftersom det är nu mer än 1 person som säger sig ha skickat detta lilla bud.. Kan ju den som verkligen skickat nallebudet skicka mig ett sms med vad som stod på lappen som hälsning med nallen..

2010-06-02 @ 14:55:01
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: Håkan - Imitjdesajn Photography

Nu har jag sett "Book of Eli" och det var en film i min smak, annolunda story och riktigt nice bildspråk (y)

PS: inte får jag nå nallebud inte ^^

2010-06-06 @ 08:59:33
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

det va jag som berättade först, har räknkingen om du vill se men vill inte skicka sms så jag lovat dig att vara ifred.

2010-06-09 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0