kan inte sova.

Vet inte vad det är för fel på mig just nu..
Jag kan inte sova på mornarna. Imorse vaknade jag kl 5. min kl ringer 6:45.
Det händer varje dag just nu att jag vaknar innan klockan.. riktigt störande..
Även på helgerna kan jag inte sova ut. Vaknar cirkus 8-9 tiden och kan inte somna om.

Riktigt störande. är det.

Man skulle haft en flickvän som man kunde legat kvar o myst med så man kanske hade kunnat somna om..


Dock har jag en snäll katt som gör sitt bästa för att hjälpa mig.
Imorse när jag vaknade hittade jag inte min mobil så hade ingen aning vad klockan va.
Letade hela sängen. Och tittade nere på golvet.. Fan den inte..
Bredvid mig låg daisy ihop rullad och sov.. Gissa vad som låg under henne.??

Mobilen! Min söta katt lägger sig och sover på mobilen. Försöker hon gömma/isolera ljudet så jag inte vaknar och stannar hemma hela dagen måntro?



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du vaknar som jag gör och ha gjort i 3 år tid... Det är hemskt.

2010-05-26 @ 20:17:33
URL: http://kottepotte.blogg.se/
Postat av: lotta

Du börjar bli vuxen ;)

2010-05-26 @ 21:07:43
Postat av: Anonym

Jag vill sova med dig;)

2010-05-27 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0