helgen börjar med denna fredag den 21/5

Hade mig rätt s å lugn dag på jobbet idag.
Men har varit så galet trött på sistonde. Har börjat vakna cirkus 20-40minuter innan klockan ringer..
Riktigt störande. Undra varför det blivit så att jag har börjat göra det.

Säsong 7 är nu över på one tree hill.. Slutade dramatiskt så det blir en till säsong.
Tyckte helt klart att denna säsong va över förväntningarna. Trodde serien skulle dö helt efter att Lucas o Peiton inte skulle vara med.
Men vi har fått några nya karaktärer i denna säsong..
En som jag vill lyfta fram är "Grubbs"

Man får möta han som bartendern som vet vad alla vill ha utan att dom säger det själv.
Men övergår sent i serien till mer än det..
Han är musiker igentligen och det "blir" han även i serien under "Red room records" som är skivbolaget i One tree hill.


Har kollat upp lite och märkte att det är hans egna låtar han sjunger i serien..
Hittat reda på albumet och det är GRYMT.. riktigt härliga låtar.
Mina 3 favoriter är . Dance so good, Almost everything och Light outside (favoriten)
Wakey!Wakey! – Almost Everything I Wish I'd Said The Last Time I Saw You...
Där har ni länken till hans album på Spotify.

Detta blir den 2a sångare från USA som launchar sin karriär genom One tree hill. Den första var Kate Voegele.



Nu till något annat. Jag har hittat en skithärlig hemsida/forum om man är intresserad av kläder och stilar.
Den är lookbook. Ett forum där folk lägger ut bilder på sig själv och vad dom har på sig.
Med medlemar världen över.
Så får se om jag ska göra mig en användare.. Skulle va kul och höra lite om det finns nå folk som gillar min stil.

En stil jag hittar som jag e skitsugen på att fixa mig outfit emot.
Den finns väll ganska mycket runt om på olika killar har jag sett. Men jag har inget åt det hållet än så länge.
Så va tror ni? Skulle jag kunna bära upp en sådan stil?


See ya next time.




Kommentarer
Postat av: linea

ehm hallå, bethany joy lenz då? eller var hon känd artist innan oth?

2010-05-26 @ 18:50:30
URL: http://nattstad.se/chaotic
Postat av: henrik/ laskeblask

Hon vart aldrig känd tyvär.

och om du kollar på wiki pedia finns svaret där.. Vilket e synd



Wiki:

Bethany Joy Galeotti är även en singer/songwriter. År 2002 släppte hon demon Preincarnate. Hon gjorde en till skiva år 2006 med bolaget Epic Records, men de bestämde sig för att inte ge ut hennes skiva. Några av hennes låtar som har varit med i One Tree Hill är: Halo, Let me fall, Feel this och Elsewhere.

2010-05-27 @ 18:30:00
URL: http://equalinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0