börjar forma mig ett hem.

Mitt vardagsrum är fortfarande väldigt tomt.
Eller inte bara vardagsrummet som är det men det håller på att lösa sig..
Har just budat hem denna tavla på tradera.se . Ska bara hem och betala efter jobbet.


Har mer på gång också. Suttit och kollat på nått byro liknande till sovrummet
Blir svart och så ska den vara olika nivåer. Lägst till vänster (Cirkus 20 cm), hög i mitten(cirkus 60 cm) och mittemellan till höger (Cirkus 40 cm).
Har för tillfället flyttlådor där som jag fått igen från storebror..
Som har stått i hans föråd sen efter lumpen.. ^^  . Dom står nästan i den ordniningen på höjder.
Daisy brukar ligga och sova på dom. Så nu när jag ska lyfta ner dom i förrådet kommer ju nått att saknas.

Men blir ju värre när man ska hitta nå prydnader till det också.


Kommentarer
Postat av: Anna O

Snygg tavla du hittat! =)

2010-05-19 @ 20:08:28
Postat av: Håkan - Imitjdesajn

jag tycker du ska nån jätteförstoring på dig själv i sovrumet också ^^ .. eller på Denzel >-<

2010-05-20 @ 07:13:49
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0