body shop <3

Helg och jag känner inte ork till att göra någonting.

Igår innan jag gick hem från stan så gick jag förbi bodyshop..
Slut på duschcream här hemma.

Använde sweet lemon idag. Den doftar vrål gott.

Gillar helt klart body shops produkter.. Tycker det är synd att "mansdofter" fått den stämpeln att det ska vara så starkt o manligt.. huvva icke vill jag lukta ryska gruvarbetare.
Mer än 1 gång har dom frågat mig när jag köpt duschkräm om jag ska slå in den. Tror dom inte den är till mig själv eller frågar dom alltid så måntro?

Kommentarer
Postat av: Håkan - Imitjdesajn Photography

Jag har icke sett Denzels nya, igår såg jag Percy Jacksson .. lite barnfilm över den men tjejerna gillade den skarpt! Är jag den sista användaren av Palmolives hårda tvålar?

2010-05-24 @ 09:47:28
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0