01:29 o jag säger god natt.

Fullbokad fredag denna vecka. Men löning i veckan och snart skolavslutningar..

Det va riktigt fullt upp på jobbet.. Men det gick bra bra..
Dagen blir alltid lättare när man har trevliga kunder att samspråka med.
Fick även dricks av en kund i form utav en vinare.

Sen smet jag lite tidigare på lunchen så jag kunde kuta förbi Gamestop och hämta ut helgens underhållning.
Va förut i veckan och förhandsbokade. Och släpptes idag..

 

Och varför jag kallar det helgens underhållning va för att jag hade förut planen att gå på Rockstadfalun.
Försökte få ner lite folk hemifrån som jag kunde gå med.. Men det löste sig aldrig. Och inte sugen att gå själv.
Det enda bandet jag igentligen ville se va ju ändå Corroded


Hämtade även ut tavlan min idag.. Men ska hänga upp den innan jag slänger in en bild på den.. Ni vet ju ändå redan hur den ser ut.


oppsi daisy o jag önskar god natt till er alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0