midsommarehelgen över.

Då va midsommar helgen över.
Lika meningslös som alltid tycker jag. Visst skönt med en lite längre helg.
Hade ner min Junior på besök. Vilket va trevligt. Inte sett han sen i julas.
Men visst vi gjorde inte mycket mest surrade, umgicks och spelade lite dataspel. ^^
Vi hittade nått privatrealm på world of warcraft och satt och pvpade. Eftersom ingen av oss spelar det nu för tiden.
Så va det kul o lira lite igen med lillebror.

2 veckor kvar till semestern. Ingen aning va jag ska göra mer än o svänga förbi både mor i sundsvall och far i umeå...

Så någon ide?




Denna vecka ska vi in med bilen på Bilmetro för byte av bakbromsar och en koll så allt står bra till med den.
Och så ska jag till tandläkaren för en rutinkoll. ( Hoppas det går bättre nu än förut ^^ )
Det jobbigaste med det hela är ju att båda sakerna sker kl 7 på morgonen olika dagar.. Kommer vara dö trött  i helgen.
Tur att man inte jobbar på attityd i borlänge.. Synd om dom denna vecka.. Mitt i Peace and Love som går i borlänge denna vecka..


Ska ta och försöka hitta mig lite snygga tshirts till semestern som man kan glida runt i.
Och fixa nå grymma skivor till bilen.

Seee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0