tshirts

Så nu har jag beställt lite nya Tshirts..
Denna gång vart det från den trevliga lilla butiken Colorez som ligger i gamla stan.
Länk nedan.

Riktigt bra pris.. och riktigt riktigt VRÅL snygga....

Här är dom jag tog o beställda mig.



Fem stycken vart det. Men det är jag värd ^^ och det är ju sommar. vad är en sommar utan några nya snygga Tshirts? Måste dock hitta mig nå nya skyssta shorts.


Grymt härlig låt här under om ni gillar åt techno hållet.. Om inte kolla ändå.... Det är helt klart mäktigt för er med.
Lätt att jag vill åka på Qlimax någon gång.. någon som ska med?


Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag är lätt på, verkar grymt skönt!

2010-07-05 @ 02:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0