oppsi daisy

Nu sitter jag här igen. Lite seg på updateringar. Men inte så att jag orkar..
Älskar när man sitter och random tittar runt på bloggar när vissa (många) skriver förlåt till sina "läsare".....
För att dom har varit dålig att updatera bloggen.

Daisy går runt här och är riktigt social.. Mitt fel.. Pga att jag glömt ge henne ppiller i två veckor i rad =| ..
Oppsi daisy.

I helgen var falukalaset i staden. Va ut lite och tittade runt.. Inte mycket. Men nån timma cirkulerade jag där inne.



Köpte mig även dom här två korgarna på stan under falukalaset. Tänkte först bara köpa den lilla.
Dock vart far min sugen så köpte en åt han och då hade han bara den stora så jag tog den.

Daisy verkar då mest gilla den stora. Så far kanske får den lilla.
Dock så va daisy nyss in i den lilla och låg. Så kanske behåller båda.

Men oavsett hur det slutar så har jag Visitkortet till Korg-Erik som det stod så fint på kortet.
Om någon annan känner sig sugen kan ni få numret.
Den lilla 240:- Den stora 340:- sen fanns det en mitt emellan som kostade 270:-

Nu ska jag försöka mig på att lära mig rita.
Köpt mig ett sketch block och lite blyerts pennor.

Kommentarer
Postat av: Denisa

Dom var sjukt snygga korgarna. Skulle passa med en sån stor här med

2010-08-07 @ 15:13:35
URL: http://jahdeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0