datorproblem.

Under en lång tid här hemma nu har jag inte varit i närheten av den hastighet jag betalar för..
Idag när jag äntligen formaterade min dator kom jag upp till det jag igentligen ska.

Så frågan är .. vad för drivrutiner hade jag som tog bort min bredbandshastighet.
eller virus..
Men verkar dock va borta nu.

Sen har mitt gamla wow account blivit hackat märkte jag.. Skulle försöka logga in på lillebrors för hans hade blivit hackat. Så testade även mitt eget.. o verkar som jag blivit det med..
Så ska skriva lite till blizzard o klaga.. Inte för att jag ska spela wow. Utan för att jag vill inte att någon annan spelar på mina gubbar och sånt..



Sitter här och känner mig psykiskt tjock.
Nyss fått i mig Fläskfilegrillspett, klyftpotatis och tzatsiki.. Från tzatsiki i falun... Hemskt farligt gott.

Tur det bara är psykiskt.

Kommentarer
Postat av: Tommy Sjödin

De e lungt min son... de går över ;-))) annat med mig som känner mig fysiskt tjock efter grillad fläskkaré, vitlökssmör, bearnie-sås, grillad lök, klyftpotatis o grönsallad ;-)))

/Far

2010-06-20 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0