daisy på äventyr

Godmorgon. Nu sitter vi här på ett gammalt hedligt 56k uppringnings modem.
Så blir inga bilder.

Daisy är dock ute på lite äventyr.. Hon är ute utan sele och går runt. Men håller sig i närheten.
Fotade massor på henne igår.. Så lägger upp när jag kommer hem.
Hon såg verkligen ut att trivas. Igår kväll började det åska och ösregna.. Mors katt kom in illakvickt.
Men gissa vem som inte är rädd för vatten och va nyfiken. ;)
Daisy hon gick ut i regnet hon... Min katt är lite speciell ^^

Sen är det nu mors katt som fräser till daisy medans daisy bara är nyfiken på henne.


Så här i helgen har det varit gatufesten och badpremiär.
Gatufesten gjords i nyktern tillstånd. Känner fortfarande inget behov av att dricka.
Sen början av förra sommaren har jag druckigt 7 gånger. Vilket skiljer mig från bra många.
Men det va bra med roligt ändå. Träffa lite folk sen förr och lite nytt folk.

Ska börja förbereda mig för färd upp mot Umeå lite senare idag. Men ska se om jag och Mor ska åka på ikea lite först nu snart.

*veven*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0