Samsung galaxy S & Urbanears plattan

Förra veckan berättade Lina på salongen att hon hade beställt en Iphone 4 ...
Direkt börjar det klia i mitt huvud att jag också vill ha en ny telefon...
Jag har haft min gamla sen början av förra sommaren. Och visst den har funkat helfint. Men nytt är alltid roligt.
Så i tisdags började samtalen till min vän Robin Edlund som kommer från samma kommun som jag växte upp.
Han jobbar på telekiosken på kupolen i borlänge.

Jag fråga ut han lite om telefoner och gav han seriösa svar när han undra vad jag ville göra med telefonen o så.
- Ta över världen. ( Va då mitt svar vad jag ville kunna göra. ) och att lunar pro skulle ingå ^^ hehe

Men det som stog ganska klart för mig rätt snabbt var att jag ville ha en Samsung galaxy S.
Sen vart det nått samtal med lillebror också som jobbar på Telia supporten.
Onsdagen kom och jag var bestämd. När jag haft mina första kunder på salongen och kurs i öronhåltagning så begav jag mig mot telia affären.
Ingen kö. Perfekt. Sa direkt va jag ville ha för abonemang, telefon och sluträkning på mitt gamla.
(Kan tänka mig han tyckte det va skönt med en kund som vet redan innan exakt va dom vill ha)

Så hade jag då min samsung galaxy S. Men kände det var något som fattades .
Klickade in mig på www.colorez.se och klickade mig ett par Urbanear Plattan.

Fick hem dom imorse. Tur jag hade som hade sovmorgon så jag fick dom direkt. Så grymt snabb leverans.
Grym creeed för det till folket på Colorez.

Skitskyssta lurar. vrål förälskade i dom.. Störtskönt ljud. Och microfon och knapp på sladden Så den går att använda som handsfree till mobilen och starta/stoppa/bytalåt i mobilen..
Och <3 att dom är röda. Finns i alla färger. Så är ni sugna på liknande kolla in på colorez.se

 


En grymt irriterande grej hände mig igår. Dragkedjan på min vinterjacka gick sönder igår..
Jag orkar inte leta ny vinterjacka och jag har framförallt inte råd.


Kommentarer
Postat av: anna o

du får låna min fina symaskin å laga!

2010-12-03 @ 08:00:06
Postat av: Mia

sjunga skulle jag nog också vilja kunna. eller spela gitarr, så man kan sitta och vara en sån där tuff som drar fram gitarren på festen och alla blir imponerad över vad bra man spelar... Att dra upp en penna och "tadaa nu ska jag rita av den här stolen" blir inte lika underhållande..haha



väldans snygga hörlurar, jag kanske må¨ste köpa de turkosa åt mig själv i julklapp...

2010-12-03 @ 16:33:04
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0