Snart är arbetsdagen slut.

Och jag måste snabbt hem o mata Daisy och slänga något i min egen mage..
Innan jag drar mig in mot stan igen..

Jag och Jennie från salongen ska iväg på föreläsning.
En föreläsning med Spirea i "konsten att hantera sitt liv"

i föreläsningen får man inblick i hur man kan..
  • Hantera stressen
  • Förbättra livsstilen
  • Lära sig slappna av
  • Tänka mer positivt
  • Höja sin självkänsla
  • Hantera duktighetssjukan
  • Känna mer glädje i tillvaron

  • http://www.spireastresspedagoger.com

    Så jag hoppas på en givande föreläsning. För har känt efter det tog slut med X att jag måste
    bygga upp mig själv och min tillvaro.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0