Update on URBAN

Snart e det dag för helg igen.. Lite skön..
Måndag tisdag spenderade jag i stockholm som jag tidigare skrivit.

Intervju hos Björn axen.
Har sökt jobb på deras URBAN salonger som är inriktat mot lite mer Street.

Och jag må säga att intervjun gick bra.
Kristina som jag prata med va riktigt lättsam o prata med och tror hon fick en bra bild av mig.
Hon sa även att dom oftast inte brukar ta in folk som inte jobbat 4-5 år som frisör.
Jag har bara jobbat 1 år.  Dock va hon sugen på att göra en chansning på mig.
Hon skulle prata lite med sina kollegor o sen skulle nån höra av sig till mig om det blir en till intervju eller om jag ska göra provmoment på modeller.  Så antingen eller .. ;)

Sen..
Fick jag 2 härliga dagar med sol i stockholm.
Knata runt på stan båda dagarna ... lite härligt ... jag som så gott som aldrig varit där.

Måndag träffade jag Andreas från fränsta.. Som jag lirat massa minigolf med och bjöd han på hans första grogg.
Men det va ett bra tag sedan. Nu jobbar han på sherrington hotell.. (Hur det nu stavas)
Fem stjärnigt hotell precis bredvid centralen. Där alla ur EU parlamentet äter o så..
Han ansvarar över grillen i köket där.. 
Litet upplyft från hans jobb att göra mackor på minigolfen i fränsta... hehe

Tisdag.. Började dagen med en promenad från mitt hotell vid odenplan ner på stan.. va sol längst hela drottninggatan.
Mötte upp staffan och gick o drog en lunch med han på åhlens
.. Sen kom oscar in i stan.. Så skoj o träffa den stora akrobaten ^^
Han går cirkus högskola inriktining acrobatik..
Vi vandra runt i affärer.. han visa mig nå skyssta ställen.. Spec en affär med tshirts i gamla stan..
Hitta mig 2 riktigt snygga som jag bara fick lov o inhandla..

Daisy då.
Hon hade ju en vakt i from av Jennie och erik o ferdinand.
Det gick bara bra efter första stela stunderna. 
Hon hade hoppat in i badkaret när jennie hade duschat... hehe min tjej e inte rädd för vatten alls!

När vi kom hem va hon riktigt mysgo med mig..
verkar som hon saknat mig.. vilket vär mer mig. =)
Hon låg o myste med mig hela kvällen när jag såg på dom nya säsongerna av one tr ee hill och gossip girl.

Här till höger har hon precis lagt sig uppepå ryggstödet.
Jag börjar klia henne så lägger hon sitt huvud i min hand o somnar.


Hihi
Sen kröp hon ner o klämde sig imellan mig och dynan. Medans jag såg klart.

MTV Video music awards
Har jag legat o tittat på i afton.
Beyonce gjorde en stor sak. Nästan så man vart tårögd.
Taylor swift slog Beyonce i female video of the year.
När Taylor då stod o höll sitt tacktal gick kayne west upp på scenen och snodde micen av henne..
West sa "I am happy for you... I am going to let you finish....but Beyonce had one of the best videos of all time!:
Så snodde han hennes lilla tid att hålla tacktal.....

Så sjukt dåligt gjort av han.

Dock det Beyonce gjorde va när hon vann Video of the year..
Hon sa att hon kom ihåg första gången hon va med på MTV awards när hon va 17 och var med i destinys child.
Och hon ville ge taylor swift sin stund.. Så hon kallade ut Taylor och lät henne hålla sitt tacktal iställe för att ha något eget...

Sånna människor älskar vi. Bilden här under är när taylor få ha sin stund.

Hittar ingen bra youtube video på det. dock.. aja

 




Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Sluta genast vika ut lilla tösen din på detta sätt!Du kan ju få vem som helst att skaffa katt utan att tänka sig för!!!Visa i stället bild på katt-lådan,skriv att hon är konstant arg,biter både dig och inredningen.Tack på förhand;M

2009-09-20 @ 20:18:42
Postat av: Anonym

hehe vadå.. finns inget negativt med min tös..

kattlådan gör jag rent varje morgon går ju hur snabbt som hellst.. o mig biter hon då inte.. hon e snäll min katt.. inte mitt fel du inte kunde uppfostra sune =P



hihi daisy är underbar

2009-09-20 @ 21:28:56
Postat av: x-tra morsan

Kung Sune bet vad jag vet ingen annan än Prinsessan Fanny ett par ggr och det var efter lång och hård misshandel!T.ex efter att ha fått klorna på 2!!!tassar lackade med rött nagellack(inklusive stövlar och del av köksbord)samt ett fåtal tillfällen till.Han var ju snäll så han var dum,han.Tyckte även veterinären...Malins mamma har en mörkt röd kattunge som hon döpte till Sune och vägrar ändra namn trots att Malin försökt.Han är dock mycket mörkare och korthårig.Ska finnas en farbror på byn som har en väldigt lik men den har små(normala)tassar.Kram på dig!

2009-09-21 @ 07:55:31
Postat av: x-tra morsan

p.s vid närmare eftertanke förstår jag ju att du bara är avundsjuk på att vi hade Kung Sune,the one and only...Skickar dig en bild att bli nostalgisk till!

2009-09-22 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0