sjukling

Dag 2 av min sjukperiod..
Tänkte jag skulle uppdatera er lite här på bloggen nu när jag ändå är hemma från jobbet pga sjukdom.
Daisy o jag har nyss tagit oss en lång dusch. Vattenångorna gör sig bra med min förkylning.
Annars då. Urban by björn axen
På måndag ska jag ner till stockholm på intervju.
Jag har kommit förbi första fasen med cv´n som jag fick iväg efter lång tids framskjutning
Så har bokat in mig på ett fyrstjärnigt hotell.. kommer bli så najzz.. tack vara premiumcheck.

Har fått min soffa nu. Här på bilden ovan ligger daisy på den när jag håller på att bygga ihop den.
Den är grymt stor och skön. har sovit i den dom senaste dagarna också ^^
Dock är min tv lite liten så har dragit tv bänken så de står typ mitt i rummet nu.
Far va också ner o hälsa på förra helgen.. Han skjussa ett damlag i div 1 från umeå.
Hade med sig en cylinger som står upp.. med några hål i o klösmatrial utanpå till daisy...
Så allt flyter på nu.. specielt i näsan.
Take care! from me and daisy

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Krya på dig!Försök undvika att pussa så mycket på polarna när de dyker upp!Vill inte ha din snuva...Tack för att du ringde på dagen!Det värmde.Kram

2009-09-10 @ 19:23:44
Postat av: x-tra morsan

Krya på dig!Försök undvika att pussa så mycket på polarna när de dyker upp!Vill inte ha din snuva...Tack för att du ringde på dagen!Det värmde.Kram

2009-09-10 @ 19:23:55
Postat av: Karin S

Sööt kissemiss!

2009-09-10 @ 21:00:49
Postat av: Josefine

oj vilken söt kisse! :)

2010-04-27 @ 15:49:24
URL: http://jossanistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0