då va vi snart påväg.

Sitter här och rullar tummarna i väntan på att åka ner mot stockholm.
Dock har jag saker och göra innan.. Men har ingen ork..
Är för nervös skulle jag kunna säga...
Men det är inte för intervjun.
Det jag är nervös över just nu är så allt går smidigt med hotellet eftersom jag har premium check..
Men det lär ju lösa sig.


Jennie och Erik va nyss här och hämtade daisy.
Hon ska få bo hos dom till på tisdag medans jag är i stockholm..
Det kändes lite jobbigt va nervös inför det också.  Hon e ju min misse.. 
Men det blir bra för daisy .. få jävlas lite med ferdinand.
Ferdinand är jennie och eriks kattunge som är på veckan lika gammal som daisy.


Men måste slänga mig i duschen nu jag. och packa o få i mig lite mat..
Runt 18 tiden kommer staffan och hämtar upp mig. Tom kanske skulle åka med också.
Skönt o få åka bil.. Sen skulle staffan ha tactic snack med mig inför intervjun.
Tur man har lite special delux coachning.


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Evil activities är massa bra! <3

2009-11-10 @ 20:37:03
URL: http://proudless.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0