21:11 och jag somnade på soffan nyss

Små trött kille...

Låg nyss o titta på andra avsnittet på serien The Vampire diaries som har börjat sändas i USA.
Fastnade första avsnittet och tror det kan bli en serie värd o följa.
Så det är mitt lilla tips till er denna gång.
Jag har trailern längre ner i bloggen.

Handlar om en vampyr då som försöker leva ett normalt liv.
Han kommer tillbaka till en ort där han bodde för länge sedan för att det är en tjej där som är en
kopia på sitt X.. Så han börjar i samma skola som henne i försök att komma henne nära.

 

Nyss när jag somna på soffan fick jag vrål känsla att jag verkligen saknar att ha någon.
Att verkligen känna trygghet och säkerhet.. kunna slappna av helt och bara vara.
Att kunna ligga en hel dag i varandras famn. Och bara mysa o sova.. man behöver inte göra något.
Det enda viktiga är att man har varandra.

Nä undra om man ska ta och duscha nu sen lägga sig o sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0