the days goes on .................

Måste säga less på tomma ord. Spec sånna som ger förhoppningar..  Måste komma igång med livet snart igen..
För det suger och känns jävligt nere just nu.

Less på telefons abonemangs försäljare.. fan ska dom bli så jävla sura för när man inte vill ha nått.. först e dom skit  snälla när dom väl försöker sälja och blir dom vrål sura när man inte vill ha... Fel att vara trevlig hela tiden men bara acceptera att alla inte vill ha..  ... aja deras jobb vill jag inte ha.

Till helgen ska jag åka upp till sundsvall igen.. Fixa lillebrors hår inför studenten/bal ..
Ringde nyss attityd sundsvalls salongscheif och frågade om jag fick vara där...  När hon väl kom på vilken jag va så gick hon med på det.. men först när jag fråga fick jag till svar.. -Men det går ju inte.    ... Men vi löste det..

Har bara 500 kvar o leva på denna månad.. Och då har jag inte köpt ett enda klädesplagg.. jevla trafikskola va dyra dom ska vara.

Tappat suget mot att sitta vid datorn nu igen... Men vad ska jag annars göra? 

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Ta en piggelin och en promenad i solen,hoppas jag.Här sol coh storm.Regnat tidigare.Kram

2009-05-12 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0