my turn

En helg i sundsvall till enda.
Har varit rätt lugnt.. Varför jag åkte upp va ju för att fixa Junior inför bal/studenten..
Vi tog bort den svarta färgen och gick mer mot en kallare brun..
Det roliga när han satt som första bilden så va det parad utanför på storgatan.. hahah


Fredag kväll hyrde vi film med billy efter en middag på biteline...
Det vart Die welle en tysk film insåg vi när vi startade hemma.
Men den va riktigt bra skulle nog inte varit lika bra om den va på engelska.. Handalde om en skola där dom har projektvecka.. Läraren ställer frågan i början av veckan om det skulle kunna bli diktatur i tyskland igen..
Nej säger klassen.. Så han börjar göra ett test... Som går utom hans kontroll..


Sen lördag kväll stängde jag in mig på brors rum och spelade fable 2 medans Anna och han såg på Melodifestivalen.
Jag fastnade och slutade att jag gick berserkagång mitt i byn där jag fastna ... Sen la jag mig..


Idag tog vi det lugnt på stan mest.. Annas buss gick vid 12 så hon skulle hinna iväg till seriepremiären i fotboll för henne.
Hon va nervös den lilla tösen.. Dom har gått upp en division och dom har bytt spelsystem litegranna.. Gick säkert bra..

Aja ska slänga upp 4 små bilder på en kille jag klippte i fredags..  Inte ofta man får göra sånna här grejor men kul är det.
Tur jag hade med mig kameran. har precis mailat han bilderna för hans mamma hade glömt kameran sin.
Han skulle på kalas efter.. Undra om dom märkte nån skillnad.

Före
__________________________Efter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0