En skvallerbytta till mor.

Idag lyckades med en sak.. och då e man ju lixom glad o vill berätta för folk..
Så ringde mor och far ... Sen när jag kom på jobbet såg jag lillebror online på facebook..
Så skrev till han va jag hade lyckas med..  Och skrev.. och för en gång skull före mamma..

Lillebror: - Ne det är du inte..
Då hade hon ringt han typ direkt.....

Vafan jag vill lixom berätta för folk nått själv.. spec mina bröder o jag direkt man säger någonting till dom som har hänt en
då har mamma redan varit framme och berättat samma sak för dom..
Man blir så irriterad.. Hon ska jämt skvallra.. hon ska jämt berätta...  undra varför man tappar lust o prata med henne.





Sen en lite roligare sak.
Jag blir mindre o mindre rädd att klippa luggar rent almänt... Det har varit min skräck i hemlis ett tag.
Men som igår fick jag in två st lugg dropins... och det gick riktigt bra.
Har dock lite svårt fortfarande o gilla dom där riktigt raka luggarna som är jätte tjocka..
Tillhör resten av den manliga sidan som dom flesta inte tycker om det.. Men på vissa passar ju det med..

Röd dag imorn.
Har ingen plan alls.. Hoppas det inte blir regn som vädret befarar.. Så man kanske kan gå ut o lira lite basketboll.
Far ska köra en busslast med ungdommar från umeå ner till vikinglinecupen som går av stapeln på lugnet i helgen.
Så nån middag får man hoppas det blir så man får surra med farsgubben

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Dessa besvärliga mammor!Det har nog med stoltheten över duktiga barn att göra.Man blir så förbannat glad i hjärteroten att det liksom bubblar över som skakad läsk,men det känns jobbigt,jag vet.Vi har varit i Härnösand idag på kennel-träff.På hemvägen hade jag x-tra-morsan-radarn igång utan att veta om det.Husse körde och jag bara åkte som vanligt utan att bry mig om trafiken.Tror du inte på fan att vi kör om en bil,jag tittar på föraren,vilket aldrig händer och där var mynnä!Han skulle titta förbi i helgen så han passar väl på när jag sover,som vanligt.Jobbar 7 nätter till sen SEMESTER!!!!

2009-05-21 @ 18:41:27
Postat av: Harmony

<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-29 @ 09:46:51
Postat av: Imitjdesajn-Håkan

Rutt e sutt, blir nog mycket fajnare än de där BlondinBellawannebe tror jag ^^

2009-05-29 @ 15:32:49
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0