blekningsmedel.

Tjo tjip.. nu blire sängen.. kl e 23:20.. och killen är trött..
Hade mig en full dag på jobbet idag.. Massa o göra.. men allt gick bra bra...

Mitt guild har disbandat på wow så vet inte alls va jag ska göra nu..
Lite less på kvällarna... Har dock vrål tankat hem bleach för jag ligger efter har nu sett typ 8 avsnitt denna kväll..
Grymt e det..

Min middag kan ajg dela med en bild på. Kan säga att det va riktigt gott.
Lövbit. beanässås.. sen sånna där strips aktika grejorna med smak..


Ser väll inte illa ut?

Aja god night.. Sleep well people..

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Mums,men var har du vitaminerna?Under tallriken?Kram

2009-05-19 @ 07:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0