lalala

Killen har varit riktigt duktig idag.....
  • Kontaktat kopparstaden och ställt mig i bostadskö igen.
  • Bestämt semesterveckor i sommar vecka 27-28 .. Så hör av er om ni vill hitta på nått
  • Bokat in 2 veckor för intensiv kurs i början av maj. ( så nu blir körkortet gjort )
  • Även ringt tatueraren o ska dit imorn o prata om hur den ska se ut o så.
Seg dag på jobbet.. Lite o göra..
Hade dock en kund på morgonen .. Skit rolig klippning.. Kom in med en lite för lång page ..
Hon ville ha nått coolt och jag fick fria händer...  I lördags tog hon ut sina extensions.
Skit rolig klippning riktigt nöjd va jag.. Sån där klippning där det är så roligt så man kan inte sluta skära för man vill få den perfekta känslan .. Så höll på en bra stund extra...
Men skoj va det o nöjd vart jag.. Hon också.

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Jag blir GLAD och VARM inombords efter ditt telefonsamtal i eftermiddag och detta inlägg på bloggen... Framtiden kan bara bli ljusare ;-)))

2009-03-02 @ 20:34:45
Postat av: malin

duktig du är :)

2009-03-03 @ 15:43:43
Postat av: Anonym

page..

2009-03-06 @ 07:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0