saknad...

Min utväxt är saknad..
Färgade(blekte) min utväxt idag..
Så nu e jag total blondy.. riktigt oskyldig.... Eller inte helt jag tog o fixa en effekt också..
Stål grå.. blandade 7/89 + 2/0 i Wella CT



Men nu väntar jag bara på utväxten.. ser konstigt ut på min höger sida med det rakade o så.. Behöver det mörka...

Va o hämtade ut mitt nya headset idag... Fan det där externa ljudkortet som gör om ljudet till 7.1 i hörlurarna va grymt..
Så nöjd kille.. panga HS hela dagen!

Sen så kanske jag fick en ny kompis idag ... Han heter kalle... =)
Skit go kille jag klippte idag....
När han gick avslutade han med..... Ring om du vill hitta på nått du har ju numret i datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0