never give up.

Hej allesammans
Nu va man nere i falun igen efter en helg uppe i norrland.
Snabb resume av helgen.
Fredag begravning.. Gona miss ya mormor.... Sen släptes jag av i Fränsta där jag hälsade på Jocke med familj.
Rolig familj som man saknar när man inte är där.. 
Skönt o få prata av sig lite med jocke om allt som händer i livet.....

Lördagen.. Va mest seg låg i lillebrors säng o tittade på filmer på hans Ipod.
Fan va jag älskar filmen never back down..

Nu ska jag titta på americas best dance crew s03 finalen sen blir det väll till att sova..


Kommentarer
Postat av: Läskekompisens kompis

Då bokar jag dej dom två veckorna du har semester!

Klarrt!

/D1

2009-03-09 @ 16:47:06
Postat av: Marre

Jag missade att du var i sundsvall ;<

man missar ganska mycket när man lever utan internet :p

2009-03-10 @ 13:59:27
URL: http://rightbody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0