lunch låda.. lite nöjd..

Sitter här och avnjuter min middag...  Känner mig lite små nöjd.. för jag fixade även lunch låda till imorn...

Ett nytt avsnitt av one tree hill är på nedgång 98% just nu..
Har just nu två serier jag följer just nu..Som jag verkligen vill se.. one tree hill så klart och....
The unit.
Handlar om en special styrka som "inte finns" igentligen.. Handlar endast direkt under presidenten..
Riktigt bra enligt mig som gillar lite pang pang och allt taktiskt tänkande..


Igår va jag in till grannen... asså grannen till salongen... TM...
va in o började betala av min intensivkurs till körkortet..
Så man vart 3000kr fattigare.. dock så är det ju bara en liten del......... Sen har ju regeringen eller vilka det nu är kommit på att man ska gå någon liten kurs om alkohol o droger för att ta körkort som började gälla nu den första april..
Så bokat in den kursen om nån vecka..



Ne nu ska jag nog va lite nörd o spela lite cs... See yaaa!

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Alkoholen fixar du ju bra,tobaken kan jag ta åt dig men ska du behöva tyngre tyngre droger blir det nog billigare med taxi!!!!

2009-04-01 @ 08:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0