igor

Fick mitt paket från Topstreetware ....
  • Byxorna va för liten.. För smal i midjan
  • Tshirten va mycket för stor.
Så det blir o skicka tillbaka här i veckan o beställa igen när rätt storlek finns på byxorna.. men dom så riktigt najz ut...

Sen har pappas besök varit riktigt skoj ... Kul o träffa på farsgubben..
Han hade dock lite uppdrag men vi fick några sköna stunder..
På fredagen va jag iväg o köpte mat på tzatsiki åt oss...   Fläskgrillspett och kycklinggrillspett o klyftpotatis.. Så blandade vi lite o så... Vart riktigt mätta...

Idag Lördag så åka han vid 15 tiden tror jag det va...
Skönt för han att laget förlora.. om det hade gått riktigt otur för far skulle han kanske behövt åka vid 23tiden här nere i från o då skulle dom vara uppe i umeå runt 6 imorn...

Lina va riktigt skysst idag...
Hon va sugen på taccos... så det fick bli en tacos afton... Sen va hon så snäll att hon tog bilen. Så jag kunde komma mig iväg på citygross.. Inte storhandlat sen december..
5 kassar o slutade runt 1200kr..  
Så jag bjöd på taco gratäng och godis som tack.  För det va riktigt skysst av henne skulle jag säga..

Och medans maten åts och la sig till rätta  glodde vi på två animerade filmer..
Började med Igor... riktigt rolig o bjöd till mycket skratt... (order praktikant ka bytas ut mot igor. Helt klart)
Sen vart det Bolt som då lina hade sett men enligt henne va den bra så vi såg den med.. Men igor va mycket bättre enligt mig.
bara hamstern som va rolig i bolt...




Sen typ en bild som är en avbild i dåtid hur det skulle sett ut om jag satt o skrev denna blogg på papper...
Med det vill jag önska alla en god natt.....  natti natti  *veven*


Kommentarer
Postat av: Pappa T

Hej min son... det var ömsesidigt mye kul att få träffa dig och se hur du har det. Nästa gång jag kommer så ska jag vara ledig så vi kan hitta på något tillsammans.



Ser att du hade en bra dag efter att jag for ;-)))



Jag var tillbaka på "Mumindalen" kl 03,00 söndagmorgon...

2009-03-01 @ 17:56:34
Postat av: Denisa

åååh..tzatsiki, gud vad gott.

2009-03-01 @ 20:39:51
URL: http://jahdeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0