en tid har gått.

Nä men tjena.! 

hmm

detta funkar ju inte

här va det dött...
Vi får väll slå igång det igen.
ZAP ZAP ZAP ZAP ..

System activeted..again...

ett tag har gått men vem bryr sig...

Lite slö jag varit i helgen... Herregud va skönt..
Fredag efter jobbet va jag ner på stan en snabbis o köpte åt mig ny duschkräm från body shop.. Wild Berry doft..
Fan ska tjejer få alla goda frukt dofter för medans männen ska dofta ryska gruvarbetare.. huvva.. 
Sen vart det hemköp.. Stor godispåse. ca 60-70 kr på den och en Ben o jerry glass..

Vart ingen middag i fredags.. hade fullt upp med mitt godis.. 
ett ( - ) till hemköp.. plockade ner massa sura winegums i min godispåse.. väl hemma insåg jag att dom va stenhårda..
o nu pratar vi inte sega .. utan stenhårda.. fick kasta alla..

Helgen focus har legat på dataspel så gott som..
Wow :  Immortal titel på min paladin nu och Glory of the raider Heroic är fixade... så nu jag flyta svart drake. ( och för er som inte förstår så är den väldigt svår o få. )
CS :  Spelat massa public med bror jimmy... Reggat mig på spelarenan.se.. Som funkar hur smidigt som hellst. Dom har massa servrar och anordnar gathers o sånt genom hemsidan sen har dom statestik  på allt....så gott som.. 

Dock verkar min mic till datorn lagt av så har tagit o besält mig ett nytt headset här på förmiddagen..

Har haft dom förut när dom gick under namnet Icemat.. Riktigt sköna. Kostar 827:- 
Det är även extärnt ljudkort för 7.1    .. Det bli la najz.
SteelSeries Siberia Full-size Headset White - USB



Annars flytar dagaran bara på... I fredag annars vaknade jag helt fel.. Hade en stress känsla hela dagen i kroppen. även fast jag inte hade nått att stressa till... Jag hade god tid till allt...

I veckan.. va händer...  jo lön.... 
Ska väll in på TM o börja betala intensivkursen jag ska gå... 10500:- blir lite jobbigt men men..
Sen på torsdag är det visning igen. På galaxen i borlänge. Denna gång är det schwarzkopf som håller i visningen.
Från min del hoppas jag det blir nå coola klippningar eftersom det är där jag trivs mest.. Inte så mycket för färg.. 

Älskar o klippa ner mycket längder på folk o göra lite förändring... Hade 2 killar förra veckan efter varandra som både hade axellångt som jag fick klippa ner till korta snygga frisyrer..
Klippte även ner Lina lite.. (bild nedan.. tagen från min bdb) För er som inte förstår är den till vänster före. och höger efter. Ni borde ju fatta det men någon vän till Lina hade trott båda va samma.



Ne nu har jag väll lunch snart.... see ya"

Kommentarer
Postat av: HåkanPråkan

Heureka, ser sniggt ut! Jag tycker normalt sett att tjejer är snyggast framifrån men den där baksidan ser ju fin ut :) Anette frågade häromdan "ska du inte plåta Henrik snart igen, jag behöver klippa mig" xD

2009-03-23 @ 15:24:08
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/
Postat av: Lina

2009-03-23 @ 22:55:29
Postat av: Lina

Mina vänner är inte så smarta alla gånger...

2009-03-23 @ 22:56:20
URL: http://mortificare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0