and the days keep on going...



Ännu en helg över...
På fredag stannade jag kvar på jobbet efter jag slutade o fixade denisas hår..
Det blir kortare för varje gång... resultat om ni vill se finner ni på hennes blogg http://jahdeno.blogg.se/

Sen vart det utgång etage.. Tomas Rusak o Eye I va dj där... besviken jag va när dom inte skulle sjunga..
Jag som ville höra hipphopper.. =|   Men hela kvällen kändes seg eftersom man hade arbetat hela dagen sen hela kvällen ..

Sen har det bara blivit seg helg hemma här vid datorn... har nyss tankat One tree hill avsnitt 18 säsong 6.. Så ska ta o lägga mig i sängen o titta på..

Visst ja visningen i veckan med schwarzkopf .... Den va grym... Mycket proffsigare upplägg på allting än wellas..
Dom visade 6 klippningar.. Riktigt roligt och riktigt bra arbeten.. man fick bra med insperation o lärde sig lite grejor...
Så ingen färg visade dom så jag vart nöjd...
Visst såg man vissa saker som man nästan skrattade ihäl sig av.. Typ en blond tjej hade dom gjort vrål mycket volym på..
Hon såg hemsk.. hennes hår såg hemskt ut.. sen hade dom hett på henne en leopard topp.. allting såg hemsk ut tillsammans.
Sen va det nån kille dom hade klippt så "svamp" effekten skulle försvinna... Hmm den va då kvar.. det kan jag fixa mycket bättre än deras resultat..


Sen här sneakade jag en bild från Håkans blogg...  Jag är nästan lite sugen att ta lite bilder snart igen..
Få fundera på nå ideer o kolla me han....

Aja sängen o one tree hill nu...
Upp imorn o jobba... med sommartid.. jobbigt jag vill inte sova kortare...


Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Har du börjat köra än? Väntar med spänning att höra hur det går med det.

2009-03-30 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0