fastna i telefonen.

Har varit två riktigt sega dagar nu på jobbet.. Jag har haft lagom mycket o göra.. dock har jag kommit väldigt sent i sängen.
Lördag Söndag Måndag.. Fastnat lite i telefonen med en jätte snäl tös från blekinge.
Så det har blivit redbull på jobbet för o hålla sig pigg och allert... Men det har gått bra..
Sovmorgon imorn så får sova ut lite.. det kan behövas...  Varvade dock ner idag när jag kom hem med en riktigt bra film...


Push!
En bra film.. Inte jätte jätte bra. Men den gick och se helt klart.
Det är lixom åt Jumper hållet som film.. Action. Det handlar om lite muterade människor som har speciella krafter.
Och som vanligt är det Americanska regeringen som vill fånga in dom och göra soldater av dom.
Med hjälp av nått som ska boostar deras krafter.
Några bilder på dom som är med och en liten förklaring vad deras krafter gör finns på bilderna.


Sen är det ju så att jag har semester nästa vecka.. Semester har jag i två veckor.
Har dock inte en aning om vad jag ska göra... men men vi får väll se.






Kommentarer
Postat av: Pappa T

Tjoooo... Semester samtidigt och lika lääänge ;-))) Hoppas vi kan träffas efter som jag har en liten överaskning från Cinderella-resan nu mån-tis och det är inte det mörka som man blandar med det som ger dig vingar...

/Far

2009-06-24 @ 16:21:25
Postat av: hH

haha ^^ jo vi får väll se om jag kan kidnappa juniors bil eller nått..

2009-06-24 @ 16:29:08
URL: http://equalinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0