rubrik

Hemskt väder det ska vara då.. grått o trist...

Sitter för tillfället hemma hos jocke och känner mig mest seg..
Som vanligt lyckas jag alltid tima in att komma hit när maria med familj ska äta tacos.. nöjd kille
Fanny hade sin första skolavslutning igår också.. Dock kom jag inte hit förns senare på dagen..
Men under kvällen fick jag bevis på att hon är bättre o läsa nu än jag va när jag gick i årkurs 3... Jag kunde ju inte ens se vilka bokstäver som va vilka. =P
Jag fick mysa ner mig med henne i sängen så läste först jocke boken sen fanny.. o herregud va jag va nära o somna.. Fanny satt då o skratta åt mig.

Sen vart det filmkväll.. Transporter 3 och skinwalkers.
Transporter 3 va riktigt bra allt va man förväntar sig av dom filmerna.. Han lyckas alltid levera.. Dock en sak kändes inte helt rätt.. En stund i filmen fick han tag på en bmx.. och det va inte så matcho som han brukar vara.. Dom kunde ha gjort nått annat...    Men grym film overall...Värd o se.

Sen skinwalkers då... hmm vet inte riktigt om den .. Den dög. Handlade om varulvar typ.. o ett krig bland dom.. Vissa såg det som en curse och vissa såg det som en styrka..
Efter att ha sett Underworld: Rise of the lycons så va den inte så bra och varulvarna i sig va inte lika snygg och välgjorda..



Junior tog ju studenten också. hade med kameran så ska väll fixa upp lite bilder när jag kommer mig ner till falun igen.
Sen va jag snäll och va the transporter of the evening. Skön känsla o köra själv när man nu har fått körkortet.
Har mickes bil just nu också.. Så länge jag betalde bensin fick jag låna den. Va ute o gick på stan en massa i torsdags kväll orkade inte sitta i huljen och inte göra nått..

Mest creapy grejen i helgen va ett kuvär junior fick i studentpresent..
Det va ett kuvär dom hade hitta i mormors nattusbord när dom hade städat ur lägenheten efter dom gått bort.
Där dom grattade han på studenten och önskade honom lycka i livet...
Typiskt mormor och tänka på alla andra.. Tror stämningen bland oss som va släkt med henne sjönk då.. Jag gick därifrån rummet. orkade inte.. ville bara tänka lite på mormor..
Har inte riktigt behandlat allt som hände att hon väl är borta... Mådde nog skit efter allt med X och satt helt själv i falun så jag har mest skjutit bort alla dom tankarna.
Känner sorgen växer innom mig när man sitter o tänker på allt detta och skriver. Hur man håller det tillbaka.

Måste hitta tryggheten igen.. och hitta mig ett hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0