på väg att hitta egna mål.

Vad händer idag då med värdet.. Det va ju så man ville ligga och snooooooza hela dagen.
Dock får man inte inte lön för det..
En hel dag på jobbet med klippningar väntade mig..  Men det vart najz..
Hade nå riktigt trevliga kunder.. tror jag vann mig nån mer * kund..

Nu går vägen emot att försöka glömma X .. Var till kopparstaden och fixa så lägenheten bara står på mig.
Och så har jag börjat packa ihop hennes grejer .. Tagit isär tv hyllan o allt sånt o samlat ihop allt i lägenheten som är hennes.
Dom kommer och hämtar sakerna i helgen.. Så då blir det tomt..

Vart en sväng förbi där jag tog och köpte mig en uppblåsbar säng. Så jag har nått o sova på iallafall..
Det är väll huvudsaken? eller huvudsaken är ju kudden men kroppsaken är ju säng? eller va säger man?

Freaky freaky boy

Måste komma ihåg o boka tåg resa innan jag lägger mig.. Så man inte missar juniors student ... Gud va mor skulle bli besviken.. Dock så bokar jag på hennes kort just nu för jag är helt pank efter säng köpet..


När far va nere här om helgen o körde en busslast till vikingline cup
så bodde han på First hotell här i stan.. Jag fick med mig stöldgods när jag hälsa på.

Mjuka o fluffiga.. Riktigt sköna.. dom är en standard här hemma nu.. Till salu om erbjudande med bra pris.




Måste säga en kärlek jag har............... Ny köpt tshirt.. där färgen icke är uttvättat och kvalliten inte e sabbad eller nått sånt..
När dom e ny.. så jävla skön känsla och dom är snyggast då...  Måste inhandla mer .. körkortet har jag dock lite kvar o betala på först.. Men sen då jevlar...






Kommentarer
Postat av: Denisa

Tom lägenhet låter inte kul.. men bra att du har nåt & sova på iallafall. Snygg tshirt!

2009-06-03 @ 19:59:19
URL: http://jahdeno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0