nöjd.

Nöjd killen är över sin nya telefon.. Sen att man har en helt underbar far som betalade den är ju bara en bonus.
Så härlig .... varje gång jag har pratat i den.. eller skrivit ett sms tänker jag.. fan va nöjd jag är..

Sponsored by


Här i veckan kommer tjejerna på salongen bli överraskad.. Eller dom läser min blogg så kanske inte efter det då..
Men nu i helgen har jag då lagat mat.. Har även blivit 5 matlådor..
Lördags så tog jag o gjorde en gryta? kanske det är.. Med kotletter o så i ugnen.. Som maria gav mig receptet till efter jag va där förra helgen och åt hos dom.  Så vart det två matlådor..
Sen idag när jag skulle göra min pasta gratäng med köttfärs och beanässås.
Så vart det för mycket köttfärs kvar i stekpannan så jag tog o gjorde en köttfärssås.. och åt det till middag.
Gratängen vart till matlådor 3 st...

Nu hela midsommar har jag inte då gjort någonting bara suttit hemma vid datorn cirkus.. Va ut en snabbis till willy o köpte sakerna till matlagningen.


Of to bed and good night!

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Bra gjort!Det går ju även att frysa portioner så slipper du äta samma flera dagar i rad...Kram!

2009-06-22 @ 08:45:26
Postat av: Chefen

Hahaha mmm imponerande att du lagat mat:P

2009-06-22 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0