I packande stund..

Nu springer jag runt här hemma i mina silver siden nalle puh pyamas byxor och packar om bäst inför resan mot sundsvall imorn..

kameran mobilen o mp3n är laddade..
Håller på att bränna lite filmer o musik så jag har där uppe...
Men den stora frågan som vanligt vilka kläder och hur mycket? Man behöver väll inte shorts med sig måntro? eller?

Måste bara nämna fick sån där damp helvets morgonstart idag... Sån när man stänger av klockan iställe för att trycka på snoooze knappen.. Sen vaknar man när man i vanliga fall brukar gå.. och hela morgon e förstörd känns det som..
Mina skattepengar kom inte idag heller hoppas dom kommer imorn....
Tur man har en snäll far och mor så man har något att röra sig med efter massa betalning till körkortet o så..

Jag har gjort ett stort misstag köpte .......... för en viss summa... Sen kom det fram sanningen och nu är jag helt blåst.

X kom inte o hämta möblerna i helgen heller .. jag satt hela lördagen o vänta.. har packat ihop alla hennes grejor o så.
Vill ha bort sakerna nu.. Så man kan få det lättare att gå vidare.. Marcus har lovat mig hjälpa mig bära ner allt i förådet så länge tills hon väljer o hämta det..
Riktigt seg helg gjorte typ inget.. tänkte inför helgen att det kanske skulle va kul o gå o kika lite på falukalaset men sånt skit väder så tappade suget helt o som lördagen när man suttit o väntat på att hon skulle hämta det hela dagen va man inte så pepp heller.. tänkte gå när kl va typ 21.. men då småregna det ute så jag vände o gick in igen..

Min mobil....!
har riktigt börjat dampa ur... När jag får nått sms eller det ringer så står det numret.. även fast jag har dom i telefonboken..
Tror ni det e lite jobbigt att när man får sms leta i telefonboken vem det är ifrån?
Så nu är jag sugen på en ny... Tänkte på upgraderingen till min. har ju just nu.
Nokia xpressmusic 5310 till efterföljaren. Nokia xpressmusic 5800


Så slipper man ju hålla på o köpa någon ipod o sånt.

och ni till ett grymt filmtips innan jag lägger mig för nu är min brändning slut...
Confession of a shopaholic

Grymt rolig film.. riktigt sevärd.. jag som ger mig verkligen in i filmvärlden när jag ser film och lever mig med.
Satt o stuttsa på slutet. =)
Så se den..

Grymt rolig komedi .. väldigt lättsedd den får full pot hos mig.. lätt


Thats all for now..
Få se va mor säger om det röda håret imorn.


Kommentarer
Postat av: Marre

jag som vill se shopaholic ;o

2009-06-10 @ 00:33:14
URL: http://rightbody.blogg.se/
Postat av: Marre

jag borde få se den :D

2009-06-10 @ 14:02:06
URL: http://rightbody.blogg.se/
Postat av: malin

har du klarat körkortet ännu?

2009-06-10 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0