första dagen på sommarledigheten.

Fan va less jag blir.. är nu inne på 3e gången jag skriver det här inlägget..Det är något som dampar..
Men men va ska man göra?

Sommarledigheten är här...
Och vad börjar jag första dagen med? Jo jag tar o städar hela lägenheten... Inte det roligaste och det behövdes göras..
Nog att mammas samtal imorse skyndade på det hela lite..
Hon och benny ska ner på en minisemester till stockholm och undrade om dom kunde mellanlanda här över kvällen/natten.

Så visst va det lite segt att börja.. Man plockade nån grej sen satte sig vid datorn.
Men när man väl kom igång och såg lite skillnad då är det bara skönt tycker jag..
Och med lite te på golvet (marias tips) så doftar det gott i lägenheten sen.

Så med dundrande musik vart det full fart.. Och snäll kille som jag är så spelade jag musik så även byggfolket utanför utan semester just nu också hörde..
Vart mestadels två band som spelades..
Yellowcard: http://open.spotify.com/search/yellowcard
Skillet: http://open.spotify.com/search/skillet

Här får ni två bilder i efterhand. Så ni får se min halvtomma lägenheten.

Vardagsrummet:



Det gamla sovrummet. (Som va fullt me saker över hela golvet.)


Har även varit duktig kille förra veckan och köpt på mig lite med träningsredskap.
Sedan förut har jag ju bara haft dom två hantlarna som jag har kidnappat/lånat av Junior.
Men nu har jag köpt mig lite eget också.
Det vart ett par vrist/handleds vikter.. och en sån där stång ner ser den på bilden nedan vet ej va jag ska kalla den.


Så ikväll blir det tzatsiki ... grrr
Senare i veckan åker jag uppmot sundsvall.


Kommentarer
Postat av: crazy mafakka

Chins stång alt. Pullupbar

2009-06-29 @ 21:49:05
Postat av: crazy mafakka

Chins stång alt. Pullupbar

2009-06-29 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0