en dag i mitt liv.

Finns inte så mycket att säga om denna dag.

Sovmorgon -> Kunder hela dagen -> Slutade 20.00 -> klippte två vänner offwork -> hemma där jag sitter nu..

Har iallafall här hemma fixat en bild så ni kan få se hur det är jag har färgat rött.

Så där har ni en bild på mitt vanliga muntra jag..
ne men jag brukar vara gladare..
Jag har dock som dom flesta andra problem med att knäppa kort på mig själv..
Varför blir det så svårt? att tvinga fram ett leende e fan det värsta.. fake leenden funkar aldrig..
Visst e det roligt och hålla på men det är inte så att jag står o garvar åt det jag gör...

Dock är jag ju inte noga som många små tjejer är med sina bilder..
Dom måste ju fixa i PS så deras hy är helt slät där sminken har spruckigt..
Sen måste håret ligga rätt och uringingen ska synas nog mycket...
Som fjortis ska man stå o bysta upp tuttarna och puta uppåt me hakan så man får en fjortis nacke.
och puta med läpparna..


Tur man slipper vara sån.


Nu tänkte jag se nått bleach avsnitt sen slänga mig i sängen..
Vi ses i det roliga landet på dom fluffiga molnen.

Kommentarer
Postat av: Pappa T

ÄNTLIGEN fick jag se det röda, fräckt ;-))))

/Far

2009-06-05 @ 08:10:03
Postat av: Lokatt

Småtjejer med ankpose är ju faktiskt lite småsöta ;D

2009-06-05 @ 17:13:45
URL: http://analsveda.blogg.se/
Postat av: Helena

Hehe, va rolig du är :) Precis så det är med småtjejer ju..

2009-06-05 @ 22:43:38
Postat av: *

jo det är sant, men alla har vi varit små. hahahaha!

2009-06-06 @ 00:48:22
Postat av: H

hehe vissa har det inte lätt ^^

2009-06-06 @ 10:41:39
URL: http://equalinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0