2 dagen på semstern.

Efter väldigt dålig sömn på en uppblåsbar säng mor o dom köpt så vaknar jag ännu en morgon..
Fick inte nå mat ute igår... Mor och benny var för sega på att komma iväg från sundsvall..
Men dagen då... Tvättat.. Långpromenad i solen....
Marcus va även förbi o sa hej... Inte sett pojken på ett tag.. Inte ens på msn.. Han har blivit utkastad.. hihii
Har hittat min favorit sak i tvättstugan nu iallafall.. Mangeln.. hehe
Dom senaste gångerna har jag manglat mina pandband.. Som jag mest använder som en accesoar.. Runt handlederna eller uthängade ur någon ficka.

Imorgon då.. Kl 10:30 går tåget från falun. vart billiga biljetter.. Skippar x2000.
Så håller just nu på att convertera lite filmer o lägger in dom på mobilen.. Sen måste jag försöka hitta lite mer musik..
Har just nu bara några få album på den..

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Mangeln är en trevlig uppfinning...Framför allt till underlakan och örngott.Mangla innan det är helt torrt så går det lättast.häng en stund för att torka till.Gör inget om det ej blir helt slätt.Bomullen suger upp mer fukt och hålls svalare när den fått en omgång av valsarna...Sen luktar det så gott,tar mindre plats i skåpet och så känner man sig lite duktig också...

2009-07-01 @ 07:48:45
Postat av: Imitjdesajn-Håkan

Så nu har du två uppblåsbara saker i sovrummet då? haha!

Nej du, det är ingen bikupa, det är stort jäkla gammalt torkhus för säd, ria brukar det kallas i korsord :)

2009-07-01 @ 20:39:09
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0