Morgonstund...

Så va det torsdag morgon då.....
Tankarna går seriöst till att skippa hela gatufesten.. känns bara som slöseri med pengar. När man inte är så mycket för uteliv som mig.... Men men va ska man annars göra ???

Vaknade nyss från en riktigt skön sömn.. Under helgen nu här i sundsvall bor jag hos min förra klasskamrat Ida Kramer.
Hon har en skit snygg lägenhet i haga.. Utsikt över hela hamnen o så....(lägger upp bild sen).
Sen har hon ett litet gästrum där jag bor  =) ...

Men gårdagen då... Dagen började med tåg 10:30 från Falun...
Tåg byte i Gävle... När alla sitter på det smockfulla tåget.. Så meddelar personalen att det brinner längst spåret och dom håller på att kolla upp bussförbindelser........ Sånt blir man så less på.. För det är då inte första gången nått händer så man får ett altenativt res sett....
Men som tur va... efter drykt 20 minuters väntan fick dom meddelande att branden va under kontroll så vi fick åka..
Försenade men det bryr inte mig nått..

Sen väl i sundsvall vart det subway... nya flipflops o ankelstrumpor....
Nu har jag 3 par flipflops.. DOck dom jag skaffade är med tyg grej på ovansidan. o jag har fått typ skavsår av dom med gumi så hoppas dom här ska funka bättre...
Har även dragit på mig en blåsssa under foten som gör skit ont varje gång jag trampar.. men men...

Gatufesten då igår.. Träffade lite folk man kände surrade o så.. men gled mest runt o titta på folk o skrattade för mig själv hur folk ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0