lite bilders.

Tjo tjo.. Jag rör mig nu i sista helgen på semestern.. Veckan kunde ju varit bättre med vädret.
Jag har bara tagit det riktigt lugnt hela veckan faktist.
Tänkte nu ta o slänga upp lite bilder från min mobil från föregående vecka dvs när jag va i sundsvall..

Take care.. See ya!


Camilla: Som sjöng nån gammal svensk låt för oss Ida filmade.
Ska ta o länka om den kommer upp någonstans. Gud va jag skrattade.



Tre små tösar:



Va säger man??? posé



Ace of base: Som vanligt på gatufesten va det bara kassa band.
Det är då inte därför man går dit.. Det är ren o skär familjefest.



Sen nu här nedan kommer lite bilder på Söta fanny och Mjukisen Joakim....


en till: Hon ser lite små evil ut här som får med storebror..


Någon som vill att det ska vara över?
Nöjd tjej.


Två små bilder på mina nya tröjor kanske jag ska få med.
    

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Söt jocke!

2009-07-11 @ 02:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0