kitty on the way.

Mitt humör idag har varit på topp...
Gått runt o sagt till alla på jobbet varje halvtimma att jag har en kissemiss snart...

Tog o beställde mig en soffa idag .. Så jag har någon stans och mysa med henne.
Eftersom uppblåsbar madrass och katt med klor inte går så jätte bra ihop.


Denna soffa vart det dårå. Så förhoppningsvis får jag hem den nästa vecka. Få ha några av vännerna på beredskap o hjälpa mig bära.. För det gjorde dom inte pga arbetsskaderisken. Det skulle kosta extra om dom skulle behöva bära in dom i hus och sånt.

Aja ska plocka lite nu här hemma... Daisy kommer imorn.

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

snygg men dum färg med tanke på katt-håren...Ladda med klädborstar...

2009-07-29 @ 10:38:34
Postat av: h

fanns i grå o mörkbrun.. jag tog mörkbrun..jo då ska lägga en filt där min tös myser mest.

2009-07-29 @ 15:50:44
URL: http://equalinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0