Jocke är verkligen en mjukis på insidan..

Vart en snabbvisit in på Carlings där dom hade sommar rea medans jag väntade på jocke med sällskap igår..
2 Huvtröjor vart det.. riktigt nöjd... Kände jag behövde det..
En av huvtröjorna jag har hemma har jag haft sen gymnasiet..  Poco Loco <3
Slänger kanske upp bilder på dom imorn när jag åker hem.. vi får se..

Och som topicen förklarar fick vi mer bevis vilken go liten mjukis Jocke igentligen är..
Han köpte först en Rosa pappegoj balong åt fanny.. Och sen hur bra fanny är på att vara lugn me den är ju en helt annan sak... Så visst råkade hon stöta den på jockes cancerpinne och brände hål...
Jocke blir så klart inte glad o klagar på henne..Sen efter några 10 typ sekunder.
-Men fanny när har jag nekat dig någonting?
Så klart hon fick en ny balong innan dom åkte hem.

Tog några bilder också när fanny tvinga med jocke i virvelvinden. Jocke ser då inge road ut på dom.
Men huvudsaken tösen e nöjd.. och hon skrek då högst.. hehe

Seee ya ska ta o beställa tågbiljetter nu..


Kommentarer
Postat av: 1984

jag är ingen mjukis! =O =P

å de va juh inte hennes fel, så jag kunde juh inte låta henne vara utan :P

ah ja kanske e en mjukis iaf då :O iaf när det gäller henne ;)

2009-07-04 @ 19:51:49
Postat av: x-tra morsan

Och själv är inte Henke själv en mjukis när det gäller x-tra-syrran då???

2009-07-05 @ 07:24:31
Postat av: Imitjdesajn-Håkan

Känns som du borde tjuppt ett paraply också, here comes the rain again -_-

2009-07-06 @ 06:21:11
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/
Postat av: H

hehe jo visst e man en mjukis när det gäller fanny =)

2009-07-06 @ 15:07:52
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: x-tra morsan

Köp,låna,läs eller lyssna på:ONDVINTER av Anders Björkelid!!!!Fantasy.Författaren har tydligen skrivit uppsala-sviten också.Bok för rollspelare...Kanonläsning!

2009-07-07 @ 23:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0